Zašto da uvodimo mobilno rešenje u rad naše terenske komercijale?
Zato što možete dramatično da poboljšate rad terenskih komercijalista, da sinhronizujete rad ljudi na terenu sa radom u centrali, da uspostavite komunikaciju komercijalista – magacin, da smanjite vreme isporuke, da povećate prodaju, da komercijalista dobije proaktivnu ulogu u dvosmernoj komunikaciji “prodavac–kupac”. Imamo mobilno rešenje, zašto da ga menjamo sa vašim, ili zašto da odaberemo baš vaše rešenje?
Zato što naše mobilno rešenje KOLIBRI ima mogućnosti koje mnoga druga nemaju. Mi smo kompanija koja je specijalizovana za razvoj mobilnih industrijskih i poslovnih rešenja, i stalno radimo na unapredjenju. Naše rešenje nije direktno vezano ni na jedan ERP ili poslovni - knjigovodstveni softver, nego se tokom implementacije uspostavlja komunikacija. To vam omogućava da nesmetano možete promeniti ERP ili poslovni softver, a da nastavite da radite u istom mobilnom rešenju. Jedini trošak može biti posao nove komunikacije sa novim poslovnim softverom. Ako nemamo rešeno nešto što je vama potrebno, u toku implementacije će ta funkcionalnost biti dodata i pojaviće se kod vas. Mi ne nudimo konačno, gotovo rešenje, već zajedno sa vama rešavamo vaš problem. Šta je od opreme potrebno, i da li mogu da koristim postojeću opremu?
Naše mobilno rešenje KOLIBRI, praktično radi na svim Android uredjajima, tako da je moguće koristiti postojeće mobilne telefone ili tablete. Naša preporuka je da zbog uniformnosti za potrebe rad terenskih komercijalista koristite uredjaje sa sličnim ili istim karakteristikama, a naročito sa istom dijagonalom ekrana. Što se tiče veličine uredjaja, preporučujemo Tablet 9”, gde je rad najkomforniji, a uredjaj može da se stavi u torbu. Postoji cela paleta uredjaja, koji cenovno idu do nekoliko stotina eura, a moguća je nabavka i preko mobilnih operatera u okviru ugovora i akcija. Pored mobilnih uredjaja, u centrali firme je potreban jedan računar sa Windows operativnim sistemom, povezan u lokalnu računarsku mrežu, koji može da komunicira sa poslovnim softverom, i koji ima konekciju na internet. Koje je vreme potrebno da uvedemo mobilno rešenje u našoj firmi?
Standardno je potrebno vreme od 45 do 90 dana, za potpuno uvodjenje mobilnog rešenja, s tim što obično već posle 30 dana rešenje bude operativno i u delimičnoj ili potpunoj upotrebi. Dužina trajanja uvodjenja umnogome zavisi od stepena angažovanja vaših ljudi koji učestvuju u projektu. Svakako je da je bitno da se omogući i komunikacija sa programerima koji rade na ERP/poslovnim aplikacijama, radi što bržeg uspostavljanja prenosa podataka.Da li naše procedure rada mogu biti ugradjene u rad mobilne aplikacije?
Ukoliko imate procedure rada terenskih komercijalista, svakako će one biti ugradjene u rad vaše apliakcije, a ukoliko ih nemate, predložićemo vam standardna rešenja koja su već u korisničkoj praksi. Svakako je moguće da odredjene procedure rada menjate i sami, promenom odredjenih parametara, kroz rad serverske aplikacije.Da li je potrebno uvodjenje novih ljudi u rad, kad se uvede aplikacija za moblini rad komercijalista?
Naprotiv, obično je moguće da dodje do smanjenja broja ljudi, ili da se rezultati rada terenskih komercijalista značajno povećaju, kroz mnogo veći broj poseta kupcima, veći broj napravljenih porudžbenica, smanjenje grešaka. Jedino je potrebno da postojeći koordinator, ili šef komercijalista, svoju ulogu prilagodi tome da je potrebno da kroz centralnu aplikaciju komunicira sa komercijalistima, kao i da obezbedi ažurnost podataka. Ali to je i do sada bi njegov zadatak, tako da tu nema potrebe za uvodjenjem novih ljudi.Kako se sprovodi obuka za rad?
Prilikom uvodjenja sistema, mi sprovodimo početnu obuku i za rad na centralnoj aplikaciji, i za rad terenskih komercijalista. Takodje isporučujemo detaljna uputstva u elektronskom obliku, pa je moguće da se kasnije sprovodi “samoobuka”, naročito novih terenskih komercijalista. Ukoliko je u toku rada potrebna posebna, dodatna obuka, naši implementatori i programeri, je mogu sprovesti, nakon procene vremena i obima obuke, a u skladu sa ugovorom o održavanju koji bude u tom trenutku aktuelan.Da li moramo da sklopimo ugovor o održavanju?
Naša preporuka je da se 30 dana od uvodjenja sistema sklopi ugovor o održavanju, jer mislimo da time dobijate potrebnu sigurnost u radu. Ali ako to ne želite, svakako vam stojim na raspolaganju da eventalne promene ili probleme otklonimo u što je pre mogućem roku.Šta se dešava ako nam se poveća ili smanji broj terenskih komercijalista?
Ako se broj komercijalista poveća, potrebno je da se koriguje cena održavanja, a za novog korisnika i plaćanje licence, i da se na serverskoj aplikaciji uskladi broj korisnika sa stvarnim stanjem.Da li komercijalisti moraju da dolaze u centralu u vezi rada u mobilnoj aplikaciji?
Pošto je ovo mobilna aplikacija, svakako da nije potrebno da komercijalisti zbog toga dolaze u centralu. Kompletna razmena podataka je moguća bez potrebe fizičkog dolaska komercijaliste u centralu.Da li je potrebna stalna konekcija uredjaja na mrežu da bi komercijalista mogao da radi?
Rad komercijaliste se obavlja na mobilnom uredjaju. Samo povremeno je potrebno da uredjaj komunicira sa centralom. Ukoliko u toku osnovnog rada komercijaliste nestane komunikacija, ili je jednostavno na mestu isporuke i nema, to ne znači da nije moguće da se napravi porudžbenica, kao osnovni dokument. Čim bude uredjaj imao konekciju, tako napravljena porudžbenica biće poslata u centralu, i biće izvršeno uskladjivanje sa podacima u centrali.